Stressed but well fed

10:23

 

Sziasztok!

Itt vagyok. 
Az utóbbi kb. két hónapban három dolgot csináltam felváltva: ettem, pánikoltam és összehoztam egy szakdolgozatot, amit 15-én le is adtam *tapsvihar*.  Ezen a héten nem igazán volt alkalmam pihenni, vendégekkel és házi feladatokkal töltöttem a szabadidőmet, de majd most.... 
Most igyekszem egy kicsit nem stesszelni, habár öt (ÖT) vizsgám lesz májusban a záróvizsgám előtt (miért? hogyan?) és tuti, hogy a munkahelyemen is lesz valami, amitől az ember le akarja darálni a munkatársait a papírdarálóval.... Csak viccelek: nincsen papírvágónk. 
Szóval, igen. Pihennem kellene és fogok is, mert egy) megérdemlem kettő) a pánikolás nem segít a haladó mondattanon. Csak a Bounty.

Egyébként vicces, hogy mit tesz a stressz a szervezettel. Amellett, hogy a hajam és a bőröm is teljesen kikészültek, a jobb szemem elkezdett tikkelni. Mondjuk már egyre kevesebbszer csinálja, hála istennek, de ma például belenyomtam egy kis szempillafestéket a biztonság kedvéért (megjegyzés: az a cucc fáj).
Hogy jó hírt is mondjak: visszanőtt a (szintén jobb) szemöldököm! Végrevégrevégre

A klasszikusmacska szempontjából nem tudom, hogy mekkora jelentőséggel bírnak a fentebb leírt dolgok. Lehet, hogy megint nem hallotok felőlem két hónapig, de az is lehet, hogy holnaptól elárasztalak benneteket mindenféle rúszokkal. Ki tudja.
Most viszont mennem kell, Lisa Eldridge egy 28 perces videót töltött fel Youtube, utána pedig várnak a zombik.

x
Kinga





You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.