Ajándékötlet anyák napjára

3:11

Amióta naptárhasználó felnőtté lettem, egészen jól megy ez az előre veszek ajándékokat és szervezek programokat dolog. De tényleg.
Például most sem az utolsó utáni pillanatra hagytam az anyák napi ajándékvásárlást, hanem elintéztem a testvérem ballagási csokrával együtt. 
Much organized. So grown up.



A mai bejegyzésemhez pont kapóra jön az anyák napja, mert végre írhatok a kedvenc boltomról, a Bokrétáról. A Bokréta kerámia kizárólag kerámia virágokat és díszeket készít és árul - és az üzletük egyenesen mesébe illő. A különböző virágok színek szerint vannak csoportosítva az előtérben (képek itt) hatalmas vázákban és vödrökben, ezeket lehet kosárba szedni; az üzlet középső része az évszakhoz megfelelően van feldíszítve (eddig a kedvencem a téli kandallós felállás volt), hátul pedig a virágokat lehet csokorba köttetni. Vannak egyébként előre elkészített csokraik, ajtódíszeik és koszorúik is, de én jobban szeretem egyenként szedegetni a virágokat (illetve a tündérkéket... mondtam, hogy vannak tündéreik is? Meg gombáik?). 
Nem túlságosan titkos tervem az, hogy egyszer majd összegyűjtök egy (vagy több) csokorra valót, és minden szobában (milyen szerencsére, hogy egyszobás lakásokban gondolkodom. Egyelőre.) lesz egy ilyen örök életű virágcsokrom. Most, hogy így jobban belegondolok, lehetne minden évszaknak megfelelő színvilágú a csokor...
Elkalandoztam, de szerintem átjön a lényeg: halálosan és totálisan szerelmes vagyok a Bokrétába. Csodálatos egy hely, sajnálom, hogy nem tudok saját képeket mutatni az üzletről, de tele volt a kezem (és ahhoz meg túl nyúl vagyok, hogy megkérdezzem, szabad-e fényképezni). A honlapjukon találtok képeket, de én inkább azt mondom, hogy nézzétek meg személyesen - tényleg meseszép a hely. Címük: 1052 Budapest, Károly krt. 8. (az Astoriánál). Általában egy manó áll kint az ajtó előtt. :)
Az árakról még nem beszéltem: a legolcsóbb virág 350 Ft-nál kezdődik, méret szerint alakul az árazás, de minden nagyon jó árban van a vágott virágokhoz képest - csak ugye ezek a virágok sosem hervadnak el. 

Megmutatom, hogy utolsó látogatásom alkalmával mit vettem. Összeállítottam egy csokrot a testvérem ballagására kék virágokból és egy szétcincált lila művirág-csokor-izéből, anyukámnak pedig egy pici lila cserepes virágot választottam. Elkezdtem a saját csokrom gyűjtését is, vettem egy pici kamillát és egy helyes kunkori fehéret (bölcsész vagyok, nem biológus, hé), ők most a fűszernövények cserepeiben élnek és soha nem tudom majd túlöntözni őket (ahogy a boldogan burjánzó mentát sem).

Szóval, ha még nem vettetek virágot anyukátoknak holnapra, nézzetek be ma a Bokrétába, és szedjetek neki pár szál (kerámia)virágot, biztosan örülni fog nekik.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.