My Week With Marilyn (2011)

1:47

Ez a bejegyzés már február 20. óta itt porosodik, de úgy érzem, most elég aktuális Marilyn Monroe egy hetéről írni.


Az Egy hét Marilynnelt (My Week With Marilyn) azt hiszem, még a bemutató másnapján mentünk el megnézni az egyik barátnőmmel (én ugye “hivatalból” is érdekelt voltam, hiszen Emma Watson is játszik benne – igaz, hogy csak kisebb szerepe van, de akkor is), és kellemesen csalódtam, mert valami teljesen másra számítottam.

(100+) my week with marilyn | Tumblr 

Szóval, a film (mint ahogy cím is sugallja), Marilyn Monroe egy hetét mutatja be a Herceg és a táncoslány (The Prince and the Showgirl) forgatásán Angliában. A történetet Sir Laurence Olivier (Kenneth Branagh) egyik fiatal asszisztense, Colin Clark (Eddie Redmayne) meséli el, aki szülei kapcsolatainak köszönhetően kerül a film forgatására, ahol megismerkedik az ünnepelt sztárral, a frissen házasodott Marilyn Monroeval (Michelle Williams). Marilyn és Colin között furcsa kapcsolat alakul ki, és ahogy a nő is bevallja, Colin mellett fiatalabbnak érzi magát. A film másfél órája alatt megismerhetjük Marilynt is, a rá nehezedő nyomást, félelmeit, nehézségeit, és természetesen a "szexszimbólumot" is.

 

Nekem nagyon tetszett a film, Michelle Williams szerintem remek Marilyn volt, a történet is nagyon jó, mindenképpen nézzétek meg, ha van egy kis időtök! Főleg azok, akik eddig úgy gondoltam Miss Monroe-ra, mint egy hollywoodi bábfigurára (oké, én eddig ebbe a csoportba tartoztam) – mert ha tényleg olyan volt, mint amilyennek Colin Clark is leírta a könyvében (amiből a film is készült), nagyon sok mindenre kapunk választ Marilynnel kapcsolatban és teljesen más megvilágításba helyez sok mindent.



Ha megnézitek, nagy valószínűséggel találkozni fogunk az Eddie Redmayne rajongói klubban, már vártalak titeket! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.